Доставка і оплата

Для нас важливий рівень якості обслуговування, тому для доставки замовлень вибираємо служби, яким довіряємо, як собі. Зараз це: Нова пошта (Україна і декілька країн Європи), Укрпошта та Компанія «Meest» (міжнародні відправлення).

1. Доставка по Україні

Ви можете отримати замовлення у відділенні Нової пошти або замовити кур'єрську доставку до себе додому. Вартість доставки розраховується індивідуально за тарифами перевізника. Ми повідомимо її відразу після відправки замовлення. Зверніть увагу, що в разі оплати замовлення при отриманні, потрібно буде оплатити послугу післяплати за тарифами перевізника. Зазвичай доставка займає від 1 до 3 днів. 

2. Міжнародна доставка

Доставка здійснюється Новою поштою у такі країни: Польша, Німеччина, Чехія, Литва, Румунія, Молдова.В усі інші країни відправляємо Укрпоштою або Компанією «Meest».Вартість доставки залежить від країни отримувача та товару. Відправляємо за рахунок покупця.

3. Оплата

Ви можете оплатити замовлення будь-яким зручним способом:- Безготівкова оплата на сайті будь-якою карткою Visa або Master Card.- Безготівкова або готівкова оплата при отриманні замовлення у відділенні перевізника (по Україні).- Безготівкова або готівкова оплата, у разі адресної доставки перевізником (по Україні).

Повернення

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки.
Якщо з вашою покупкою щось пішло не так - зателефонуйте нам за номером +38 063 52 000 43 або напишіть на пошту moc.liamg%40tamagoy.scitehtse Ми приймемо ваш запит і зробимо обмін, або повернемо гроші протягом 7 днів з моменту отримання товару.
Згідно з Розділом II, статті №9 Закону України "Про захист прав споживачів" - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. Товар має бути в гарному стані. Для цього збережіть повний комплект товару, цілісність упаковки та етикеток.
Будь ласка, перевіряйте посилку на пошті, якщо ви помітили пошкодження - зверніться до працівника відділення, аби скласти відповідний документ.
Перед відправкою товару на повернення або обмін, обов'язково зв'яжіться з нами!Знайте - ми завжди на вашому боці і будемо намагатися зробити все якомога швидше!